sábado, 24 de noviembre de 2012

L'objectiu general de les practiques es apropar als alumnes al món professional dels psicopedagogs, de manera que pugem apliar els coneixements téorics, adquirids al llarg de la carrera en un context real  d'intervenció.
En el meu cas s'acompleix TOTALMENTl l' objectiu, ja que a la fundació catalana amb la Sindrome de Down, participo plenament de la sessió del taller d'habilitats cognitives, amb una terapeuta que té la formació de psicopedagoga per la UOC, molt carinyosa amb els nens, i que ho fa molt bé, per tant estic aprenent molt i totalment en contacte amb la realitat professional del psicopedagog
Un altre dels abjectius que també s'acompleix plenament es i qu3e es tracta d'aconseguir que els estudiants adquirim i consolidem coneixements i habilitats vinculades a l'ambit o context d'inervenció  i començar la meva inserció professional, després d'un periode de formació previa.


ESTIC COMPROVANT QUE LA CARRERA DE PSICOPEDAGOGIA ES UNA CARRERA ALTAMENT PROFESSIONALITZADORA TAL I COM JA EN VA INTRODUIR EL VIDEO DEL 15 ANIVERSARI DE PSICOPEDAGOGIA ON PARLAVEN TRES DE LES PERSONES QUE MES SABEN DEL TEMA.

1 comentario:

  1. Una cosa que m’ha cridat l’atenció al fer les practiques amb nens petits amb Síndrome de Down es que la majoria són fills de mares joves, al contrari del que jo em pensava, ja que es una anomalia cromosòmica associada entre altres coses, a la edat de la mare. Sabeu perquè? Doncs una de les causes es que no es fan algunes proves en el moment de la gestació, com pot ser la amniocentesis, sembla que al estar fora del grup de risc no es vigila tant.

    ResponderEliminar